woensdag 25 augustus 2010

2D Beeldende Kunst

Bij 2d Beeldende kunst, wat we kregen van Rinke, begonnen we met tekenen.
Voor we hieraan begonnen dacht ik dat ik dat wel zou kunnen, maar dit bleek toch niet helemaal te kloppen.
Ik vond het erg lastig om zo groot en met houtskool te werken.
De tekening waar ik zelf wel erg blij mee was, was het zelfportret wat we als huiswerk moeten maken.
Na het tekenen begonnen we met schilderen. Dit ging mij een stuk beter af. Al begon het wat minder goed. We begonnen met het schilderen van dino's en stillevens. Dit was eigenlijk tekenen met verf en penseel.
Daarna gingen we verder met bloemen en daarna met naakten. Dit vond ik erg leuk, want dit had ik nog nooit gedaan. Het viel me erg mee en ik hoop dat we dit vaker gaan doen.
Als laatste opdracht hebben we zelf een doek gespannen en hier mochten we ons "meesterwerk" op schilderen. Ik heb gekozen voor een doek van 1,10m bij 1,10m. Met dit schilderij ben ik erg blij en het is ook echt mijn meesterwerk geworden.

Mijn "meesterwerk".


Zelfportret












1 opmerking: